Sněženky

 
První víkend s jarními teplotami máme za sebou.
Bylo to moc prima jen v mikině vyběhnout ven na zahradu
a pozorovat jak se rostlinky začínají probouzet k životu.

 
Sněženky jsem vyfotila ve sněhu ještě před velkými mrazy,
které naštěstí přežily a nyní krásně kvetou.
Včera byly plné včelek.

 
 
Čemeřice začíná kvést.
Tento druh máme doma léta
a množí se sama od sebe,
 někde časem zajde a jinde se objeví.
Abych vám ji správně pojmenovala,
tak jsem si ji vyhledala
a správný název je Čemeřice smrdutá
(rostlina má prý páchnout,
u našich jsem zatím nic nepocítila).
 
A potom máme na zahradě klasickou čemeřici východní,
která se objevuje na většině zahrádek.
Tu mráz trochu spálil, zatím nekvete.
 


 
 
U nás jsou tento týden jarní prázdniny,
budeme se je snažit užít co nejvíce, program máme docela pestrý.
 
Krásné jaro !!!


Komentáře

  1. Jituško, mám tu čest se právě teď na tvé sněženky dívat a užívat si tu jejich krásu! Fotky jsou nádherné!
    A ta čemeřice taky. Já mám hodně tmavou (památka na tchána), ale zatím nekvete.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji ♥
      Čemeřice také zatím moc nekvete.
      Hezký víkend !!!

      Vymazat
  2. Jituško, i ja mám tvé sněženky už na háčku a ty živé za okny☺A čemeřici v zahradě ještě nemám,alu dnes jsem jí obdivovala v zahradnictví a zítra jí asi neodolám 😉Užijte si jarky,my ještě zítra práce a od středy Říčky😊A těším se na viděnou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čemeřice je nenáročné, roste sama.
      Přeji ti krásný zbytek prázdnin !!!

      Vymazat
  3. Hola guapa.
    Un bordado muy delicado, muy primaveral y muy bonito.
    Un beso fuerte

    OdpovědětVymazat
  4. Čemeřici na zahradě nemám, ale babička mívala i vínovou a když napadl sníh, její květy byly krásně vidět. Je to kásná jarní výšivka. Užívejte prázdniny a přeji plno hezkých zážitků. Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos zatím moc nekvete, asi ji dal mráz zabrat.
      Přeji krásný víkend !!!

      Vymazat
  5. Jsou nádherné, jako živé. Sněženky jsou mou oblíbenou jarní radostí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněženky jsou pro mě symbolem jara, které si letos dává na čas.
      Děkuji a přeji hezké dny !!!

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci